tisdag 23 juli 2013

Vart tog hon vägen!?


Jodå jag är här! Har bara tagit lite sommarlov!
Men hörrni vilken härlig sommar vi har! Denna sommar är alla familjemedlemmar lediga hela sommaren och det är så mysigt. Vi lever utan tider att passa och tar varje dag som den kommer, precis så som det ska vara under sommaren. 

Ni som följer mig på instagram har nog sett att vi badar och njuter av solen så mycket vi orkar. 
Vi fikar också så mycket vi bara orkar. Vilket nu har resulterat i att de gravidkilon jag gick ner efter förlossningen har jag nu gått upp igen, med råge! Hej hej sockerfria höst!
Virkningen får som väntat väldigt lite utrymme, men ibland hittar jag lite tid och lust. Här en bild på en traktor som jag håller på med.
Vår bebis har snart vuxit ifrån att vara bebis, hela 8 månader har han hunnit bli. Han är otroligt glad och nyfiken på livet. Kryper, klättrar och reser sig emot allt så fort han får chansen. Busunge!
Önskar er en bra fortsättning på sommaren.

1 kommentar:

Mia sa...

Visst är det härligt att vara ledig tillsammans och fika det blir det massor. Dock försvann sommar ärmen här ett par dagar men imorgon har de lovat sol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...