onsdag 12 september 2012

Piff tar tid

När jag sydde nya kuddar till sofforna insåg jag,  Vi har på tok för lite kuddar i soffan. Och är nu tvungen att åtgärda det lilla dilemmat. Jag kunde ju ha valt att köpa mer tyg och på 5 min varit klar, men nej nej jag får för mig att virka ett kuddfodral.
Det blir nog bra när jag väl blir färdig men det tar lite tid kan man väl säga.

Igår var jag och träffade fru Doktor och berättade om alla mina förvärkar. Hon var då snäll och berättade tillbaka 
- Du ska inte jobba något mer innan bebis.
Så med ca 8-9 veckor kvar inser jag att jag har gått om tid.

Rimligtvis borde det inte ta så många dagar innan kudden är färdig, men det är klart Jag har ju en och annan film att se och säkert någon bok som ligger och samlar damm.

Men nu...
Ska jag och Korven krypa ner i ett varmt bad.


1 kommentar:

Ann-Mari sa...

Vilka underbara färger!
Du är så duktig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...